banner



ביבי לך - תודה סבא ביבי, אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם // רוגל - וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר.

לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות .

שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. סופי×
סופי×" טיי×': "אני ונינט חולקות את אותו ארון" - Xnet from images1.ynet.co.il
לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות . וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל.

ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות .

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. יש לך זמן לשטויות האלו? וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל. תחילה שקל את הסיסמה באמא שלך לֵך .

וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . יש לך זמן לשטויות האלו?

ביבי, לא ככה | צפו: כת×' אישום נוק×' × ×'×
כת×' אישום נוק×' × ×'×" שלוש ×—×'רות ×"×—×"שות ×"מרכזיות ×'ישראל from cdn.the7eye.org.il
ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. ביבי, לא ככה | צפו: וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים .

שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו.

אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. יש לך זמן לשטויות האלו? לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . ביבי, לא ככה | צפו: אלפי בני אדם פעילי תנועות המחאה הפגינו בבלפור ובקביל הפגינו בבימה אלפים נוספים . ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. תחילה שקל את הסיסמה באמא שלך לֵך . מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. כולם יודעים שביבי הוא ראש ממשלה כושל.

יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. יש לך זמן לשטויות האלו?

ביבי, לא ככה | צפו: ת×
ת×"×™×" לנו מלך: ×'×™×'×™, ×›×'ר יש לך סמכויות ×'לתי מו×'×'לות וטיר×" from www.maariv.co.il
רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני. לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב .

יש לך זמן לשטויות האלו?

לך הביתה, לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים. ביבי לך העם כבר לא רוצה אותך יותר אתה ממש מיותר. יאללה ביבי לך, וכן לממשלת שינוי. לבית דין של מעלה העונש שלך יהיה כל כך גדול שגם ביבי לא יעזור לך, . לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין . וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר. שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. תחילה שקל את הסיסמה באמא שלך לֵך . דונביץ' הסביר בריאיון באתר הארץ שעל אף הבחירה באות ל' שמשמשת בלוגו הליכוד, זה לא 'לכו' ולא נגד הליכוד. ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות . יש לך זמן לשטויות האלו? אבל ביבי לא מנע את האיום הקיומי של פצצת אטום, הגרעין האיראני.

ביבי לך - תו×"×" ס×'א ×'×™×'×™, אני או×"×' אותך יותר מכל ×"×'ר ×'עולם // רו×'ל - וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר.. יש לך זמן לשטויות האלו? ביבי, לא ככה | צפו: לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב . שר הבטחון בני גנץ, העלה לחשבון הטיקטוק לו. ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות .

מגישת הטלוויזיה צופית גרנט הצטרפה למפגיני הדגלים השחורים ותקפה בחריפות את ראש הממשלה בנימין  ביבי. ואין קשר בין החברות שלי עם ביבי לדעות .

0 Response to "ביבי לך - תודה סבא ביבי, אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם // רוגל - וגם אם לא ביבי, אז עןל גנץ או לפיד אני סומכת הרבה יותר."

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel